qoute

четвер, 24 квітня 2008 р.

Я салдат...?




Ця б_дська бумажка 6 днів мене мучила.

Спочатку прийшла повістка. Ну,як прийшла під двері підкинули :) Але це зараз неважливо, бо після *указу Президента про призов* треба в 10 денний строк самому в воєнкомат явитись (хоча мабуть це всі знають).
Так от. Запхали мені цю бумажко 27 березня, а проходження комісії було вказано на 28 березня (слава нашому жеку).

Спочатку не хотів йти, думав спалити бумажко або піти в понеділок.

Але батьки заставили піти в пятницо (мабуть вони таки не знають досі, що таке сучасна укр. армія і який з мене солдат).
Пройшов медкомісію і мені дали два направлення:
- одне на плоскостопість,
- друге по папіломах.

Але рішення військова комісія (в складі 1 чоловіка :)) прийняла в той же день, о другій годині.
Сказали, що йду служити і такого-то числа явитись на збір-пункт
А обстеження пройти суто для галочки . Я шей здуру підписав то бумажко, що сфотографоване.
Два дня я срав і сцєв, і чекав того понеділка. Перечитав всьо законодавство України про військово-строкову службу. Знайшов цікавий сайт:

http://www.voenkomat.com.ua/ - може комусь пригодиться надалі.

Пішов в понеділок по лікарнях, зробив рентген стопи (знайшли плоскостопію 2 ступеня) і в Онкодиспансері написали заключення про новоутворення. Приніс те все на медкомісію. Віддав хірургу і ортопеду ті всі бумажки. Хірург сказав, що в мене немає печатки з Онко і треба на наступний день принести з печаткою, поки він буде писати акт , то щоб я зганяв за шампанським і шоколадкою :).
Прийшов на наступний день з печаткою і конвертом. Конверт не схотів взяти бо то взятка і я таки погнав в магазин :) Приніс подарок і він показав акт медкомісії по якому я був непридатний до військо-строкової служби в мирний час - стаття 10-б.

Для майбутніх поколінь : ось статті по яких даються відстрочки по стану здоровя
http://www.uapravo.net/data/akt209/page1.htm

військова комісія (знов в складі 1 чоловіка :)) постановила пройти Обласну медкомісію.
І я знов як задрот бігав на наступний день в одних трусах по кабінетах. Комісія підтвердила діагноз. І я ті всі документи відніс до комісара (205 кабінет).

Тепер за деякий час повинні видати військовий квиток.

Хоча армія мені могла б світити тільки так. І зараз я б не сидів тут і не писав усе, а брився налисо і приміряв бушлат.

Немає коментарів: